12 December 2012

beautiful music!


ニベアノカン

いつのまにか水曜日!12月に入って時間がものすごいスピードで過ぎている

日曜日には田槙リエさんのライブ 「星のささやく夜に」がありました

冬の夜にポッと心がキャンドルのように温まるようなライブでした

さむいなか集まって頂いたたくさんのみなさま、ありがとうございました!

リエさんの透明感のある、やさしい、凛とした歌声に包まれたcafe wakayaでした

是非またリエさんの歌声がききたい

そしてわたしも音楽したいー!しまいこんであるギターをだして練習してみるかしら
来年にはわたしもライブしてみようかしら
誰かくるのかしら

there was a live in cafe wakaya last sunday, rie tamaki is originally from iga, lives in osaka now. she has such a beautiful voice! we enjoyed listening to her gentle, lovely music while having sweets and tea. it was a very very chilly night but i'm sure everyone here was feeling warm and happy with rie's music. we would definitely like her to come back soon!







そんなリエさんと、お姉さんのナオさんによる歌と絵のユニット オトエ文庫の4号がライブの日に発売されました!ぱふぱふぱふ〜(さむいので手袋で拍手する音)
冬らしいパッケージ、可愛すぎるッ
うた2曲入ったCDと歌詞と絵のカード2枚
ニカイショップで絶賛発売中ですよ

rie and her sister's music/art collaboration duo called 'otoe bunco' release their work every two months, it's a lovely CD (inc. two original songs) and postcards; available in our shop!


今週のおひるごはんは

クリームチーズ入り和風湯葉ロールフライ
白菜と豆腐のピリ辛重ね蒸し
ふろふき大根、田楽みそをかけて
塩昆布ポテトサラダ
紅白なます

this week's special is deep fried yuba roll with cream cheese



No comments:

Post a Comment